Mijn volgers

vrijdag 5 mei 2017

Moederdagkaart

Hallo allemaal,
vandaag heb ik voor de challenge bij Crea Chicky's een moederdagkaart gemaakt met een digitale stempel van Bugaboo Stamps. Vinden jullie het plaatje niet schattig?
Het is de stempel met de naam "Just like Mom".
Voor de kaart heb ik deze keer een schuine easelkaart gemaakt.
Ik heb het ingekleurd met distress.
De achtergrond heb ik met Distress inkt en een mask gemaakt. Het was voor het eerst dat ik dat gedaan heb en ik vind het best wel geslaagd.
Mijn kaart doet mee aan de challenge bij:
Creatalicious                                        -     AG opt Mother's Day 
Paru's Card Making                              -     Mother's Day
Paradise of stamps                                -     For Someone Special
Bastel Traum                                      -     Muttertag
The house that stamps builts                  -     For a special lady
Pause Dream Enjoy Linky Party            -     Anything goes

6 opmerkingen:

  1. Adorable! Thanks for sharing at Pause Dream Enjoy Linky Party.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How how adorable!!! That sentiment is the sweetest ever!! And it goes perfectly with this super cute image. Thanks for playing with The House That Stamps Built.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwww, sweet! Thank you for entering at Creatalicious. Jackie DT Member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful coloring on this. Thanks for joining us over at The House That Stamps Built.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig zeg....heel leuk gedaan. Leuke afbeelding en leuke bijpassende tekst.
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij Paradise of Stamps.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card Jolanda, love how you colored that adorable image! Thank you for joining us at Creatalicious Challenges!
    ~DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda