Mijn volgers

woensdag 21 september 2016

Paddestoelen

Hallo lieve volgers,
hier ben ik gewoon nog een keer, want we hadden tenslotte 2 sponsors bij Inspiration Destination deze week.
Deze 2de sponsor was Polkadoodles en ik heb de leuke stempel Winnie Wonderland Toadstools uitgezocht.
Ik heb er een kaart van gemaakt met herfstkleuren, want dat vond ik wel passen bij de paddestoelen.
De stempel heb ik ingekleurd met Distress inkt. Ik heb de kleuren aangepast aan het designpapier.
Vervolgens heb ik deze gemat op oranje kaartkarton.
Het designpapier met de vosjes, eekhoorntjes en dergelijke is van een 6x6 paperpad van Echo Park - The Story of Fall.
Het designpapier met de bladeren is uit voorraad en ik geloof dat ik dat ooit eens in een herfst-knutselpakket bij de Lidl heb gekocht.
De uitgeponste blaadjes zijn ook van Echo Park papier.
Deze kaart wil graag mee laten doen bij de challenge van
Creative Moments                     -     Anything goes with opt. twist Fall Colours
613 Avenue                              -     Anything goes with opt. twist The Colors of Fall
Make my Monday                     -     Autumn (Fall) Colours
Papirplaneten                           -     Høsten
Fairytale Challenge                   -     Fallende Blätter
Hjerteboden                             -     Bruk naturfarger
Your next stamp                       -    Colorchallenge 48

10 opmerkingen:

  1. I think your card is beautiful, I love the clean sharp colours, a wonderful main image with an interesting background. Thanks for joining us at Cardz 4 Galz. Caz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. your card is so awesome!

    thank you so much for playing along with us at make my Monday!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jolanda! Your card is fabulous.
    Thanks for playing with us at the YNS Challenge #48.
    Good luck.

    Hugs, Dian Ratna.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great use of Fall colors! This project screams "It's Harvest Time!" Thanks so much for rocking with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great Autumn card! Thanks for join us at Creative Moments this time, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great image and papers love the Autumn colours--Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great fall themed card! Thanks for joining us at Your Next Stamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card and autumn colors :)
    Tindaloo DT at PapirPlaneten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely card! Thank you for joining us at Fairytale Challenge! Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda